Heb je ervaring als medewerker DIV of informatiebeheerder? En lijkt het je leuk om een bijdrage te leveren bij een gemeente? Lees dan snel verder.

Waar ga je werken?

Je gaat aan de slag bij de gemeente Zutphen, een organisatie die volop in beweging is en hoge ambities heeft. Binnen het team Documentair Informatie Beheer (DIB) werk je mee aan de juiste verwerking van informatiestromen binnen de gemeente.

Wat ga je doen?

Als informatiebeheerder ben je verantwoordelijk voor het correct registreren en beheren van informatiestromen, zoals inkomende post en e-mails. Je zorgt ervoor dat de archivering direct goed is geborgd en documenten aan het juiste zaaktype. Je belangrijkste taken zijn:

  • Selecteren en registreren van binnenkomende post en e-mails;
  • Registreren van nieuwe zaken en aanvullende documenten;
  • Beheren van de algemene e-mailbox van de gemeente;
  • Verzenden van ontvangstbevestigingen;
  • Uitvoeren van kwaliteitscontroles op het digitale archief;
  • Beantwoorden van vragen over digitaal archiveren.

Wie ben jij?

Je hebt een afgeronde mbo-opleiding en minimaal 3 jaar ervaring als informatiebeheerder of medewerker DIV. Je werkt nauwkeurig, kunt zelfstandig taken oppakken en bent proactief in het beheren van informatiestromen. Je bent vaardig met digitale systemen en zorgt ervoor dat documenten correct worden geregistreerd en gearchiveerd. Daarnaast ben je communicatief sterk, werk je graag samen en durf je vragen te stellen waar nodig.

Wat bieden we jou?

  • Een interessante functie voor 3 maanden, met uitzicht op verlenging van de opdracht
  • Een kans om bij te dragen aan de verbetering van gemeentelijke processen.
  • Een marktconform salaris;
  • De mogelijkheid om hybride te werken (voor het thuiswerken ontvang je een thuiswerkvergoeding).
  • Vergoeding van woon-werkverkeer met OV;
  • Een vast aanspreekpunt op de werkvloer en goede begeleiding van AutiTalent.